پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3515
-
الف
+

لیام نیسون بازنشسته شد

لیام نیسون، بازیگر محبوب فیلم‌های اکشن، به گفته خودش دیگر اکشن بازی نخواهد کرد.

لیام نیسون، بازیگر محبوب فیلم‌های اکشن، به گفته خودش  دیگر اکشن بازی نخواهد کرد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از اسکای‌نیوز، لیام نیسون اعلام کرده می‌خواهد به خاطر بالا رفتن سنش از بازی در فیلم‌های اکشن  کناره‌گیری کند.

این بازیگر ایرلندی با فیلم «ربوده‌شده» و دیگر فیلم‌های اکشن خود به موفقیت بی‌نظیر در گیشه دست یافت و هواداران بسیاری هم پیدا کرد اما می‌گوید از حالا به بعد می‌خواهد روی نقش‌های جدی‌تر تمرکز کند.

نخستین نقش‌آفرینی نیسون به عنوان یک ستاره اکشن در فیلم موفق سال ۲۰۰۸ «ربوده‌شده» بود که در آن او نقش یک مامور سابق دولتی را ایفا می‌کرد که سعی در نجات دادن جان دختر ربوده‌شده‌اش دارد. 

او مراحل فیلمبرداری «پودر سنگین» را به اتمام رسانده که در آن نقش راننده یک ماشین برف‌روبی را بازی می‌کند که با گروهی از توزیع‌کنندگان مواد مخدر درگیر می‌شود. نیسون همچنین در فیلم «مسافر» دیده خواهد شد که توسط جوم کوله-سرا کارگردانی شده است.

فیلم بعدی این بازیگر که همین هفته در تورنتو اکران می‌شود، درامی درباره واترگیت با عنوان «مارک فِلت: مردی که کاخ سفید را پایین آورد» است که در آن او نقش یک مامور اف‌بی‌آی را بازی می‌کند. این مامور منبع اطلاعاتی روزنامه واشنگتن پست در این رسوایی ریاست‌جمهوری بود.

نیسون همچنین قرار است در فیلم «بیوه‌ها» بازی کند که پروژه بعدی ساخته استیو مک‌کویین، کارگردان «۱۲ سال بردگی» است.

ب س/ط ه

نظر شما
ارسال نظر